Tuesday, February 14, 2012

Nieuwe blog, nieuwe start

Hihi en alweer een nieuwe blog, nieuwe start. Dit keer wil ik in het nederlands gaan bloggen. Niet dat mijn bloggeschiedenis zo geweldig is ofso... Nee ik heb me nooit zo strak kunnen houden aan bloggen, het is echt lastig en daarom ook respect voor iedereen die het langer dan een paar maanden volhouden!
Ik zal geen specifieke blog gaan houden, gwoon een random blog met vanalles wat me op hart ligt denk ik.

Echter heb ik wel een doel! En hoop dit doel te volbrengen ofcourse.


Ik krijg elke dag een mail met quotes van de dag, van de site: http://www.quotes-daily.com
Mijn plan is dus... Er iets mee doen, wat van zeggen bladiebladiebla, want tja... die quotes zijn allemaal wel leuk en aardig, maar heel eerlijk gezegd... Ik lees ze nooit.
Dit gaat me sowieso nooit lukken elke dag bij te houden, maar ik zal proberen iedere week er wat mee te doen. Gewoon voor mezelf en omdat het kan! haha

Wish me luck met het bloggen en dit doel bij te houden hihi :)

xoxo Vivian