Wednesday, February 15, 2012

Valentine's day ?!


Ochjee het was gisteren Valentijnsdag en ik heb er he-le-maal niks over geschreven!
Shame on me... Want hoe kon ik dit nou missen?
Tegenwoordig wordt iedereen namelijk doodgegooid met berichten op Facebook, 9gag en Hyves (bestaat dat nog?). Jaja ik heb sowieso wel meegekregen dat het gisteren Valentijnsdag was hoor.
Zelf heb ik er alleen niet zoveel mee, namelijk:


- Eén, ik heb momenteel geen vriendje
- Twee, ik vind dat als je in een relatie zit, elke dag wel Valentijnsdag mag zijn. Hiermee probeer ik dus aan te duiden hoe commercieel ik Valentijnsdag eigenlijk vind... Alsof je pas je liefde voor je partner, vriend, geliefde, lover etc. mag tonen op deze dag!

Hoewel ik dit allemaal zeg, vind ik Valentijnsdag toch wel iets speciaals hebben. Het is altijd leuk om een bosje bloemen te ontvangen, een kaartje of een cadeautje. Dat je lover graag iets speciaals wil doen op deze dag, zijn de kleine, leuke extraatjes toch?! Ik hoor vriendinnen wel eens zeggen: 'Nee wij doen niet aan Valentijnsdag want het is zo commercieel!' Vervolgens krijg ik belletjes, ping/whatsapp-berichten of via facebookchat in geuren en kleuren te horen wat voor een leuks vriendlief heeft gekocht/gebakken/gedaan.
Nou ja zeg... Dan moet ik altijd hardop even lachen. Of er zal op z'n minst een glimlach verschijnen. Dit vind ik zelf namelijk altijd leuk om te horen, hoe gelukkig mijn vriendinnen zijn met hun vriendje. Ik weet namelijk dat wanneer ik gelukkig ben, zij ook blij zijn voor mij. Ik ben in m'n oude vriendengroep vaak de single one geweest, zij hadden allemaal een vast vriendje, één voor langere tijd. Ik had een aantal flirts, scharrels, geen echte lover. (Dit betekent trouwens niet dat ik heel veel van dit soort heb meegemaakt hoor, er zaten 2 tussen die echt potentie hadden. Echter was ik er nog niet helemaal klaar voor, nu nog steeds niet overigens.)

Mijn reden om dit bericht de dag ná Valentijnsdag te publiceren? Had ik zin in muwhaha.